Zoeken

Programmatic marketing kan transparant zijn

Hans van Goor - 26 september 2017

tim-geenen-iab-nederland-programmatic-marketing-kan-transparant-zijn-kan-ja

Tim Geenen werkte jarenlang bij Bannerconnect en richtte onlangs Faktor op, een nieuwe speler in de advertisingmarkt die inspeelt op de GDPR-wetgeving die in mei van kracht wordt. Daarnaast is hij voorzitter van de IAB Taskforce Programmatic.

Interview voorzitter IAB Taskforce Programmatic

In het kader van de Marketingfacts.nl Special over programmatic waren dat twee goede redenen voor om met hem in gesprek te gaan. Een interview in twee delen; vandaag deel 1 vanuit zijn rol bij IAB Nederland. Een gesprek over de complexiteit van programmatic marketing, de katalyserende rol ervan, waarom cookies kapot zijn, transparantie en het gat tussen marketing en programmatic – en hoe het te overbruggen.

tim-geenen-iab-nederland-programmatic-marketing-kan-transparant-zijn-kan-ja

Lees meer over: Tim Geenen (IAB Nederland): “Programmatic marketing kan transparant zijn – kán, ja”.

Plaats je reactie

WordPress › fout

De site ondervindt technische problemen.