Zoeken

Een logo haaks op je merkwaarden

Hans van Goor - 31 augustus 2016

yiore-201608-ontwerp-ontwikkeling-landingspagina-apple-logo-een logo-haaks-op-je-merkwaarden

Een van de grondregels bij logo-ontwerp is dat het logo de corporate merkwaarden dient te weerspiegelen. Daarom heeft een minimalistisch merk als Apple een eenvoudig, gestileerd appeltje als logo en daarom vormt de gele pijl in het Amazon-logo een glimlach. Op die manier verwijst het logo naar het streven naar klanttevredenheid. Bovendien gaat de pijl van A naar Z, wat staat voor het brede assortiment van Amazon.

yiore-201608-ontwerp-ontwikkeling-landingspagina-apple-logo-een logo-haaks-op-je-merkwaarden

In viatae lectus..

In vitae lectus velit, nec scelerisque leo. Donec a ipsum sem. Suspendisse mattis facilisis turpis, vel suscipit tortor rhoncus molestie. Maecenas mattis lobortis dui vitae fermentum. Donec dapibus mauris euBlogartikel. Donec dapibus mauris eu tortor fringilla congue. In vitae lectus velit, nec scelerisque leo. Donec a ipsum sem. Suspendisse mattis facilisis turpis, vel suscipit tortor rhoncus molestie. Maecenas mattis lobortis dui vitae fermentum. Donec dapibus mauris euBlogartikel. Donec dapibus mauris eu tortor fringilla congue. In vitae lectus velit, nec scelerisque leo. Donec a ipsum sem. Suspendisse mattis facilisis turpis, vel suscipit tortor rhoncus molestie. Maecenas mattis lobortis dui vitae fermentum. Donec dapibus mauris eu

Lees meer over: Een logo haaks op je merkwaarden.

WordPress › fout

De site ondervindt technische problemen.